pirmdiena, 2013. gada 7. oktobris

Vai ir vērts???

Pieņemsim, ka bērni, iziet no mājām tīri un smuki, taču pastaigas laikā paspēj iekāpt vai, vēl labāk, iekrist dubļos; izkāpjot no mašīnas, apslauc tās durvis ar vēderu un cimdiem; apsēžās uz slapjām šūpolēm; ļauj, lai sunītis lec taisni virsū un sasveicinās...  
Vai mammām ir vērts par TO satraukties?



Es satraucos, bet nemēdzu kliegt un aizrādīt. Ar visu tikt galā dabū mana veļas un žāvēšanas mašīnītes.

Mana ''recepte'' nervu saglabāšanai šajā jautājumā ir šāda:
- pirkt kvalitatīvas drēbes; 
- mazgāt tās ar labiem mazgāšanas līdzekļiem (piemēram pufaikām, vējjakām izmantot šķidru mazgāšanas līdzekli, kurš ir paredzēts sporta drēbēm, jakām);
- iespējams, pirkt bērnu drēbes pateicīgajās krāsās...zilā, brūnā, lillā...
-  arī apavus mūsdienās ir iespējams pirkt tādus, kurus var mazgāt veļasmašīnā ;-)
- plaši izmantoju Aquastop spreju gan apaviem, gan drēbēm

Man ir svarīgi, lai mani bērni ir aktīvi un droši. Lai tie māk izbaudīt dabu visādos gadalaikos un laikapstākļos. Nestresoju par, ja tā gadās, slapjām kājām. Laikam tāpēc, ka esmu tik vieglprātīga mamma, mani bērni nemaz daudz neslimo :-)

Slapjš un dubļains rudenīgs sveiciens visiem!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru