sestdiena, 2014. gada 25. janvāris

Mammas Auto

Par spīti tam, ka ES labprāt pārvietotos ar glaunu maziņu Fiat 500 (gaiši zilā, vai rozā krāsas, ar baltu ādas salonu un sarkanu noņemamu jumtu), esmu kļuvusi par septiņvietīgā minivēna šoferi!
Mans vīrs joko, ka ar Fiatu es varēšu braukt pensijā :-) Nu ja ne pensijā, tad vismaz tad, kad ikdienā man nebūs jāpārvadā bērni.
Ar vienu mašīnu mēs neiztiekam. Gan vīram, gan man, vienmēr ir bijušas ''savas mašīnas''.
Izvēloties lielu auto, esam ļoti centušies atrast kompromisu starp komfortu, ko var sniegt automobīlis, drošību, modernumu, atraktīvu izskatu un, protams, cenu!
Izvēli izdarījām pār labu Ford Galaxy.

 
P.S. Priecājos, ka ar manu iepriekšējo Ford Fiestu tagad pārvietojas mana darba kolēģe un viņas dēliņš!!!

Pavasaris 2013. Foto no mana arhīva.

2 komentāri:

  1. Jau daudzus gadus esmu Par lielām ietilpīgām automašīnām:)Un tikai dēļ ērtībām-var satilpināt līdzi tik daudz ko!:))Atceros,ka pirms daudziem gadiem biju pret " busveidīgiem" auto.Un arīdzan sapņoju braukt ar mini bambālīti.Tomēr ģimenei kuplojot vīrs pierunāja uz Ford Galaxy!Ērti un komfortabli!Lai labi ripo!!!

    AtbildētDzēst