pirmdiena, 2015. gada 12. janvāris

Reti Skaisti MATI

Mēģināju šaj lietai pieieet ar humoru, tad ar cerību, tad ar izpratni un zināšanām, taču nekas nelīdzēja manu metu retiem skaistiem matiem :)
Beigās, kā pēdējo iespēju, mēģinu ticēt zvaigznēm un mēnesim.
Lauvas zīmē janvārī bija trīs dienas, krās paspēju apgriezt matus sev, Akvelīnai un Annai. Jasmīna dabūja griezumu ''uz nullīti'' tieši savā 1 gada jubilejas rītā.
Mums ir atkal cerība uz skaistiem, bieziem un gariem matiem!

http://astrologi.lv/meness_kalendars/kalendars/



4 komentāri:

  1. Man jau liekas, ja ģenētiski ir " paredzēti" plāni mati, tad nekas nelīdzēs. Un kā matu noskūšana var ietekmēt matu sīpolu? Vispār šī man ir sāpīga tēma. Jo man lielā daļā bērnības bilžu ir zēngalviņa, es izskatos pēc tāda puišeļa. Un tagad vīrs kaut ko sāk pīkstēt ka mūsu princesei, viņas smukie mati arī būšot jānodzen. Nu neticu es šitām blēņām. Ok, pareizajā mēness fāzē ātrāk augs.
    Man tuvāka ir filozofija, ka matus pēc iespējas ilgāk nevajag maziem bērniem griezt, jo tā pasargā no ļaunā.
    P.S Katram savi putni ;)

    AtbildētDzēst
  2. Nujaa taa tas ir-katram savi putni

    AtbildētDzēst
  3. protams ģenētiski tie mati ir noteikti - bet ir reāla peiredze meitenei ar plāniem matiem,es teiktu pat pūkainiem līdz kādai 3 klasei, bet tagad bez jebkādām papildus darbībām ir ļoti skaisti, biezi lokaini mati. Tā kā cerība nevajag zaudēt:-)

    AtbildētDzēst
  4. Un Man meitai arī pamazām, ļoti pamazām, bet biezāki paliek. Tagad 6 gadi būs, bet vēl joprojām pūkainais tips, bet ja salīdzinu, kā bija, kad bija pavisam maza, tad noteikti ir biezāki.

    AtbildētDzēst