ceturtdiena, 2013. gada 17. oktobris

Gatavošanās radībām

Manas domas un pieredze:

Kādu laiku pirms radību dienas ir svarīgi saslēgt savu iekšējo (garīgo) pasauli ar fizisko stāvokli.
Es lūdzu Dievu par mazuļa veselību; par to, lai par visu dzemdību procesu ir Dieva vara. Lai radību diena un stunda klāt ir tad, kad tai jābūt, nevis tad, kad es iedomājos. Es varu tikai sapņot, vai brīnums notiks agrā rītā, vēlā naktī, darba dienā, vai brīvdienā?...


Es ļoti lutinu sevi pēdējās nedēļās pirms dzemdībām.
Pati veicu dažādas skaistumkopšanas procedūras mājās (smaržīga vanna, sejas, matu maskas, manikīrs, pedikīrs...). Dzeru garšīgas zāļu tējas. Izbaudu klusumu (pa dienu) mājās.

Aizveru acis un iztēlojos savu ķermeni kā lielu, skaistu puķi, kurai ir pilnībā jāizplaukst tieši radību dienā.

Tas, kas notiek mammas galvā, noteikti atspoguļojas gan grūtniecības, gan dzemdību laikā. Labas un skaistas fantāzijas palīdz pozitīvi noskaņoties radībām, izvairīties no dzemdību sāpju bailēm...


Jā, es netikai meditēju un lūdzu, bet daru arī dažas praktiskas lietas. Šonedēļ noslēdzu dzemdību līgumu ar ārstu un vecmāti. Mēs tiksimies noteiktā sastāvā jau ne pirmo reizi :-)

Šoreiz esmu ļoti noskaņojusies uz ūdens dzemdībām.
Līdz šim, divas reizes, ūdeni (dušu un vannu) esmu izmantojusi tikai kontrakciju sāpju remdēšanai.

Bet, redzēsim, kā būs...
ALISE.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru