sestdiena, 2013. gada 7. decembris

Cīņas par Pienu

1. Manai meitiņai piedzimstot, jau bija apakšējo zobiņu iezīmes. Kopā ar viņas labu apetīti, tie iztaisīja man līdz asinīm sakostus krūšu galus. Raudāju un kledzu no sāpēm pirmajās dienās barojot bērnu.

2. Nopirku silikona krūšu uzgalīšus. Vajadzēja kādas pāris dienas piešauties, gan man, gan bēbei, lai sanāktu barot ar sakostajām krūtīm.

3. Laktācijas mastīts. Desmitajā dienā man pacēlās temperatūra un vienā krūtī ir izveidojies sablīvējums. Skaidrs, ka no ievainotā krūšu gala, krūts dziedzerī ir tikusi ādas flora un izveidojies iekaisums.

4. Ar steigu braucu uz tuvāko bērnu preču veikalu, pakaļ piena sūknītim.

5. Uzsāku antibiotiku kursu + Nesteroīdus pretiekaisuma līdzekļus. Atslaucu pienu un devu mazai to dzert no pudelītes.

6. Lietoju dzedējošu krēmu krūšu galiem.

7. Dažu dienu laikā situācija bija uzlabojusies un jau varēju piedāvāt mazulītei zīzt vienu krūti. Vēl vēlāk arī otru.

8. Tiku galā bez mākslīgas piebarošanas.

9. Un tomēr, par pienu cīnos vēl joprojām. Neesmu no pienīgām mammām, bet laikam gan no gaļīgām :-) Ko es daru?

Tomēr krūtsbarošana!!!
Dzeru piena tējas (ķimeņu, fenheļa tēja ar pienu);
Milk Rivers?
Šķidrums - ŪDENS, vairāk nekā parasti
Vitamīni?
Pozitīva domāšana, patīkamas emocijas
Miers
Harmonija, jeb bērna auklēšana ar īpašu baudu
Ļaut sevi samīļot (vīram)...



Esam uzvarētāji!!! Urrā!!!

P.S. 2009.gadā par šo tēmu esmu rakstījusi portālā mammamuntetiem.lv. Tolaik biju trīs bērnu mamma :-)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru