trešdiena, 2014. gada 30. jūlijs

Lielo Savaldīšana

Nē, mēs nedzeram, nemukam no mājām un nepīpējam marihuānu...
Bet spītējamies, ikdienā cīnamies par savu taisnību un neatkarību gan!
Draugiem patreiz ir lielāka vērtība un ar tiem, vismaz man tā šķiet, ir ciešākas saiknes nekā ar ģimeni. Nu jā, jo draugi taču visu saprot un, atšķirībā no vecākiem nerunā pretī un nemāca dzīvot :-)
Un vēl, mums ir jauna šī laikmeta atkarība - sociālie tīkli...

mana lasāmviela, kāmēr gaidu bērnus no nodarbībām
Grāmatnīču plauktos ir atrodama viena intersanta grāmata, ar ļoti pretrunīgu nosaukumu "Es klausītu savus vecākus, ja viņi aizvērtos".
Lasīju to ilgi. Izlasīju. Dažām sadaļām nepiekrītu. Bet, jā, vecākiem tā varētu būt laba pārdomu lasāmviela. Risinājumus sarežģītajās situācijās ar saviem lieliem bērniem atradīsiet savā sirdī un veselā saprātā. Emocijas (kliegšanu un tml.), laikam, der paturēt citiem dzīves gadījumiem.

mīlēt;
mācēt piedod;
visu laiku neatgādināt par slikto. Tas ir apnicīgi!;
mācīt skaistu - piedāvāt klausīties citu mūziku (klasisku), aiziet uz māklsas galeriju, operas vai baleta izrādi...;
sodīt?;
darīt lietas kopā - peldēt, riteņot...;
ļaut izpausties radoši - lai izcep kūku, vai pārkrāso sienas savā istabā...;
runāt dialogā. Izstāstīt kā tu, kā mamma jūties, ne tikai sliktajos, bet arī labajos brīžos;
attiecības ar savu bērnu, tāpat, kā ar citiem svarīgiem cilvēkiem ir jāveido un jāpielāgo situācijām, laikam, vietām. Tās nevar būt konstantas (nemainīgas);

LNO aizkulisēs. Mirkli pirms Rienci izrādes.

P.S.Meitiņ, tu esi ļoti skaista, mīļa un es jau tagad zinu, ka tev noteikti ir un būs savs lielisks veiksmes stāsts, kurā es (mamma) būšu ierakstījusi vienu nelielu nodaļu. Es tevi mīlu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru