sestdiena, 2014. gada 6. septembris

Mamma ceļo ar bērniem

Trešā diena bez tēva.
Brīvdienas.
Mana pārbaudīta un veiksmīga brīvdienu recepte ir ''nesēdēt mājās'', bet...KUSTĒT! Iekāpām mašīnā un ļaujamies neliela autoceļojuma intrigai.
Nekur tālu ar savu bērnudārzu viena aizbraukt nevarēju, tāpēc...šoreiz ceļš veda no Liepājas puses uz Aizputi!

Sastāvs: Mamma pie ruļļiem + 4 bērni + suns :))

Anna, Aksels, Akvelīna...pēta vietējo sludinājumu dēli

Ko no šāda ceļojuma iegūst bērni?: jaunus iespaidus, iepazīst savas Dzimtenes apkārtni, daudz nostaigā un beigās dabū arī kafejnīcu! Jauka diena bez TV, dirnēšanas un mājas putekļu pārcilāšanas...
Mammas ieguvums: esmu tāds pats liels bērns, kuram ir nepieciešams viss tas pats, kas maniem mazajiem.
Man patīk kustēties un iekustināt savu saimi. Esmu gatava gan veciem labiem ieradumiem, gan jauniem izaicinājumiem!
Bez tēva, mūsu kompānijā šodien pitrūka meitas Madaras (turpina mācības ASV) un Paulas (šodien dejo divās Karlsons izrādēs LNO).
Ko labu mēs redzējām?
Pozitīvi...ielas, ēkas, dakstiņu jumtus, mazās bodītes, kolosālu Sv.Jāņa baznīcu, pilskalnu, maz cilvēku un pat vīna pagrabus... Ceļojumu noslēdzām Top veikala Pupiņbārā ar saldējuma kokteiļiem un kūkām. Naivi un jauki, kad pa visu kafejnīcu var dzirdēt kā mani bērni caur kokteiļu salmiņiem uzputo savus dzērienus!!!! Es smejos un atcerējos sevi bērnībā :)))
Mājās pārbraucām laimīgi un noguruši.

manējie skriešus pa Aizputi :))

Mājās pārvedām divas pudeles ekskluzīvā Aizputes vīna (zemeņu un cidoniju) un ''Skandināvs'' humpaļveikalā nopirktas UGG tipa īstas aitādas bēbja čībiņas :-)


Praktiski: ceļojuma izmaksas sastādīja dīzeļdegviela - ap 10 eiro; vīns 7 + 7 eiro; čībiņas 2,50 eiro; Pupiņbārs ap 10 eiro...

Akucis un Winston
Jasmīna ratos, ANNA un Winston

Negatīvi...Bija forši, un tomēr....pēdējā laikā apceļojot tuvākās vietas, man gribās izteikties arī savādāk! 
Kārtējo reizi šušelīgs skats uz vienu no ļoti īpatnējām Kurzemes vietām. Lielākā daļa vēstures pieminekļu ir katastrofālā stāvoklī! Tajos vēl ilgi mājos spoki, bet galu-galā tos dabīgā veidā noēdīs laika zobs, vai aiz bīstamības dzīvībai, cilvēks tos nojauks ar buldozeru.
Globāla nabadzība, par kuru liecina liels humpaļbodīšu skaits.
Kur palika cilvēki? Jauni un spējīgi, strādājoši un ar dzirksteli? Lielākā daļa Norvēģijā, Lielbritānijā...un ļoti neliela daļa šeit. Ja tie šejienes spējīgākiem un spicākiem vēl ir luste uz labu darīšanu savas zemes labā, tad likumi un finanses uzliek rāmjus. Ehh, vai tiešām mana skaistā Latvija mirs??? Ar vārdu ''Latvija'' drīz varēs apzīmēt tikai Rīgu. Un viss...


P.S. Mīlu tevi, mana ģimene un mana Latvija! Lai Dievs mums palīgā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru