trešdiena, 2014. gada 22. janvāris

Klusuma Stunda

...es zinu, ka vecāki nelabprāt atļauj bērniem mājās zīmēt ar krāsām! Visi uzreiz iedomājas par sazīmētām drēbēm, rokām, sejām un, ūdens un krāsu šļakatām visapkārt....
Bet!!! Bērniem tas ļoti patīk!
Man, savukārt, patīk darbīgā Klusuma Stunda mājās.
Es parasti ļauju visas ''netīrās darbības'' veikt tieši uz virtuves galda. Tas ir pietiekami liels, lai bērniem būtu kur izvērsties, un pēc...viegli kopjams!
Šoreiz, ar bērniem zīmēju arī ES! Arī man patika. Atsvaidzināju savas iemaņas akvareļu plūdināšanā :-) Un tomēr, visčaklākais un man par lielu izbrīnu, vitalantīgākais šī mūsmājas zīmēšanas plenera mākslinieks bija trīsgadīgā Akvelīna!
Es pievērsu uzmanību, cik rūpīgi, ar nelielu otiņu, viņa aiskrāsoja un saplūdināja dažādas krāsas uz veselas A2 formāta lapas! Neatstājot ne vienu ''tukšu'' vietiņu!



Darbojoties kopā ar saviem bērniem, cik dīvaini tas neskanētu, mēs labāk iepazīstam viens otru!
Novēlu visiem jauku un krāsainu, bērnu un vecāku satuvināšanās laiku!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru