pirmdiena, 2014. gada 28. aprīlis

Meklējot atbildes

Prieks par labu pavasara laiku!
Šajās brīvdienās, savā dārzā, atklājām sauļošanas sezonu :-)
Brīvdienas ir beigušās un klāt ir jaunā darba nedēļa. Es jūtu, ka uz mācību gada beigām, spēki zūd ne tikai skolniekiem, bet arī man, - divu skolnieču mammai.
Patreiz varu teikt, ka auklēt pusgadu vecu zīdaini, ir ļoti viegli, salīdzinoši ar lielāku bērnu audzināšanu :-)
Man joprojām visā ir svarīga KVALITĀTE :-)  Ja mācīties skolā, tad ar labām sekmēm; ja muzicēt, tad mūzikas skolā, pie laba pedagoga; nežēlot iegudīt bērnos ne laiku, ne naudu... būt ne tikai gādīgai mamai, bet būt bērniem par spēcīgu, labu piemēru! Vai man sanāk? Brīžiem sanāk, bet brīžiem nē...
Meklējot atbildes, idejas un atbalsta vārdus, esmu ''ar zobiem un nagiem'' ieķērusies jaunā "Tīģermātes cīņas himna" grāmatā.
Biju jau to lasījusi pirms pāris gadiem angļu valodā, taču tikko ieraudzīju mūsu grāmatnīču plauktos LV versiju, uzreiz nolēmu to iegādāties un pārlasīt vēlreiz. Šīs grāmatas lasīšana šodien, priekš manis ir daudz vērtīgāka, nekā iepriekš.     


Ierakstiet komentāru, ja izlasījāt šo grāmatu un vai tā sniedza jums atbildes uz jūsu jautājumiem! Vai grāmata ir spējusi apveltīt jūs ar tīģera cīņas spēku bērnu motivēšanā un izglītošanā?

  ...ar Dieva palīdzību,
saulainu un priecīgu jums šo nedēļu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru